Selamlar oğlum 26 aylık geçen hafta el ayak sendromu geçirdi kanında enfeksiyon çıktı şimdi iyi ama geçen haftadan beri çişini veya kakasını yaparken kusacak duruma geliyor doktor bir şeylere alerjisi olduğunu söyledi ama test çok pahalı olduğu için şu anda yaptıramadık acaba bununla ilgili olabilir mi aynı durumu yaşayan var mı?