Maaksoy Biraz önce biontec oldum fakat emzirdiğim için aşıdan hemen sonra emzirip emziremeceyeceğim hakkında bilgi edinemedim . Bilgisi olan varmı
seymakmtrnsf Maaksoy Eğer bebeğiniz küçükse 4-5 saat. Eğer büyükse 2 -3 saat yeterli. Yani bana öylr söylediler aşı odasında.
Laden Maaksoy benim emzirme sürecim tamamlanmıştı ama burada hemen emzirdim diyenleri görmüştüm. Şifa olsun aşınız inşallah🌺
Fatma97 Maaksoy canım aşı oldum eve geldim evle sağlık ocağı karşılıklı yani beş dk sonra emzirdim herhangi bişey olmadı doktorumda emzire bileceğimi söyledi
thetellus_ Demiralpinannesii aynen öyle buna da katılıyorum verdikleri saat aralıkları birbirini tutmuyor onlar da bilmiyor zaten antikor oluşması 4-5 saatte olacak bişey değil ki
thetellus_ Aşı olduğumda hemşire 2 saat emzirme daha sonra sütünü sağ ve çöpe at dedi daha sonra emzirebilirsin demişti
Demiralpinannesii thetellus_ ya amaç aşının direkt olarak etkısı olmasın dıye bence. Yoksa antikor geçsin tabiki bebişe😊 ben de 4 saat sonra emzirmiştim
Elisberen01 Ben doktor önerisi ile hemen emzirdim, aynı gün bebise 1 aylık aşısı babada ilk dlz yapılmıştı doktor hemen burda emzirki reaksiyon felan gösterirse gözetim altında tutalım bı ,15 dk demisti aile hekimim