Günaydın anneler. 2,5 aylık kızım var. Bundan bi 15 gün önce bebeğim görümcemin kızı hastaydı ondan dolayı hasta oldu. Doktor hafif balgam sökücü şurupla, evde makineyle buhar yaptırdı. Kontrole götürdüğümüzde ilacıda buharıda bırakın,sadece burnunu otri bebeyle çekin dedi. Çekiyorum ama 15 gün oluyo nerdeyse ve genzi hala dolu gibi. Sabah uyandığında falan baya dolu oluyo burnu. Başına gelen varmı? Ne yapsam bilemedim 😞