En_guzel_yanim Ya az önce fotoğraf bende forumdan girince çok kayık duruyordu. O yüzden hoş değil demiştim. Google üzerinden açınca net gördüm.
Uzaktan lacivert çok hoşmuş. Kırmızıda kına gecesi bindallıdan önce giyilen abiye gibi duruyor. Ama laciverti beğendim kıız. Çok şık 👌🏻🤭 kusura bakma.net görmeden yorum yaptım🙈