Se26es Bebise gaz yapmasin diye neredeyse birsey yiyemez oldum .Kac aya kadar dikkat ettiniz veya edilmeli ? 🤷🏻♀️
JackDaniels Se26es Şubat doğumlu oğlum. Portakal, greyfurt ve mandalina yiyemedim hiç. Poposu pişik değil resmen yara oluyordu. Ama hiç bişey gaz yapmadı onlar dışında her şeyi yedim soğukta içtim sıcakta içtim
Fatma97 Se26es canım kavun ve bakliyatlar hariç her şey yiyip içiyorum ama kavun gerçekten çok kötü gaz yapıyor bizzat deneyimlendik hastanede açtık gözümüzü
Se26es anneyok aggaga ayniyim 3 aydir bitkisel hayatta gibiyim 😂😂😂 daha 3 ay daha mi durmam lazimmis ya
Se26es JackDaniels mercimek corbasi icme patlican yeme onu yapma bunu yapma 😂 gaz olacak diye agzimi dikip bi su icecegim 😂😂
JackDaniels Se26es Ya kıyamam. Bence bebekten bebege değişiyor kesinlikle. Ablamda soğuk su içtiği zaman yeğenim asla uyuyamazdı sancıdan. Bende tam tersi yaz kış buz gibi su içerim hiç gaz problemimiz olmadı🙏🏻
Mucizemlina anneyok kizimin oyle ikindikca agrisi oldukca icim gidiyor. Ins. 3 ay sonra duzelmeye başlar
Se26es tgba-22 fasulye nohut mercimek. Bulgur sut yapiyor ayni zamanda gaz da yapiyor . Kavun karpuz , cok soguk veya cok sicak 😂 baharatli seyler . Salam sosis vs var da var ya 🤦🏻♀️
Se26es JackDaniels hic gaz problemi yasamadik cok sukur yedigim seylere hep dikkat ettim ya ondan yada gazli bi bebek degil bilemedim 😂