Zeynapasel gece çok kolaydı.çünki gece kızım zaten hep uyur. Ama gündüz olunca zorlanmışştm. 15 saat gttm bende. Gün aydınlanınca biraz huzursuz oldu skldı ağladı. Ama ben tektim eşinizle belki rahat geçebilir.bide son saatler yanımdaki koltuk boş kaldı.yatırdım uyuttum rahat etmiştim sonra