Prenses-annesi1 Kızımı memeden kesicem bıgün doktor sabır taşını söyledi bizimkiler öyle bıraktılar dedi. Kullanıp memnun kalmayan var mı? Nasıl kullanılıyor
Dilekmh Prenses-annesi1 denedim bacım işe yarıyor . Göğsünün ucunu ıslatıp sürüyorsun itici bir kokusu ve tadı var bebek emmek istemiyor. Bilgin olsun beyaz atlete falan değerse çıkmıyor çamaşır suyuna basman lazım. Siyah iç çamaşırlarıyla kullan 😊
sedos23 Prenses-annesi1 sabır taşı mı?? kız ben onu deyimlerde geçen bişey sanıyodum öyle bişey mi varmış
Prenses-annesi1 seymakmtrnsf kendi kendine bırakıyorlarmış emmeyi inşallah etkili bişeydirde uğraştırmazlar minnaklarımız bizi ☺️
seymakmtrnsf Prenses-annesi1 Bende çok araştırdım. Kokusu ve tadından dolayı bebeği memeden uzaklaştırıyor. Tabi çok da doğru bir yöntem değil ama benim oğlum gibi meme bağımlısı ve aşamalı bırakmaya asla gelmeyen bir çocuksa mecbur kalıyor insan. Çnkü bazen emeceğim diye yemek bile yemiyor.
Prenses-annesi1 seymakmtrnsf 3 kere emer benim kızım oda uyumak için ama yemek yemiyor kilosu falanda iyi ama yemek yemeyince doktor bıraktırabilirsiniz dedi 2 yaşına kadar diyorlar ama 15 aylık oldu bıraktırıcam bende yemesi düzelsin en azından. Nasıl kullanıldığını biliyormusunuz peki sabır taşının ıslatıp kullanılıuormış ama emzirmeden hemen önce mi yapıcaz nasıl yapıcaz acaba
Prenses-annesi1 Dilekmh her emzirmeden önce mi kullanıyoruz ve siliyormuyuz sürüp biraz beklettikten sonra
Papatyam01 Ben onun sayesinde 1 günde kestim tamamen. Gönül isterdi ki kendi bıraksın ama yemiyordu hiç 23 aylıkken kestim suyla ıslatıp göğsünüze sürün buruk Bi tat bırakıyor emdiğinde o tatı aldığı için de emmek istemiyor keşke kendi bıraksaydı 😔
Prenses-annesi1 Papatyam01 keşke ama doğduklarında ilk tanıdıkları şeylerden biri nasıl bıraksınlar onlarıda anlamak lazım☺️
Dilekmh Prenses-annesi1 her emzirmede sürdüm çok ıslak olursa evet peçeteyle dokundurdum kokusu bile yetiyor çünkü
Papatyam01 Prenses-annesi1 evet tek güvendiği sakinleştiğini yerdi vicdanen hala rahatsızım ama olmak zorundaydı 😞😞