8,5 aylık bebeğim var neredeyse doğduğu günden beri akşam uykusuna yattıktan sonra 30-40. Dakikalarda uyanıyor. Bu herr gün böyle. Gidiyorum tekrar uyutuyorum ve bazen yine 40. Dakikada uyanıyor. Destekli uyuduğu için demeyin lütfen bebeğimi ben uyutmak istiyorum onun bana ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Bu uyanmaları en azından iki üç saate çıkarmanın bir yolu yok mudur? Bu arada aç olmadığına eminim yatmadan bir saat önce yemeğini yediriyorum uyurken de emiyor.