Alpbeybi yeni4747 bedeninizin bebeğin ne kadar süte ihtiyacı olduğunu öğrenip artık o kadar süt üretmesi demek. Taşan fışkıran akan taş gibi olan memelere son demek.
yeni4747 Alpbeybi öyle mi… bende sütüm azalıyor sanıp nasıl üzülüyorum ya. Peki ne zaman terbiye olur
Alpbeybi yeni4747 genelde öyle sanılıyor sanırım. Bu yüzden mamaya başlayan çok. Çişli bez, kilo alımı vs iyiyse üzmeyin tatlı canınızı 🙌🏻 Kişiden kişiye değişiyor sanırım 2-3.ay gibi oluyormuş yanlış bilmiyorsam. Benim bebe 2,5 aylık daha terbiye olamadık 😅
Cigdemss reinamm göğüslerinizin bebeğin ihtiyacı kadar süt üretmesi . Yani ilk zamanlar fazla emzirerek süt ihtiyacının fazla olduğu uyarısı beyne iletilir zamanla ona göre üretim olır
Eesay yeni4747 bebeğin ihtiyacı kadar süt üretimi demek. Eskisi gibi sert ve dolgun değil daha yumuşak meme demek
nickimikili yeni4747 3. Ayda çoğunlukla terbiye olmuş olur. Çılgınlar gibi fışkırarak gelen ağrı yapan memeler gider eskiye yavaş yavaş dönen memeler gelir sanmayınki sütünüz yok aksine bebeğinize gereken miktar ve içeriği vücudunuz anlar ve hormonlarınız buna göre çalışmaya alışır. Meme ucu hassasiyeti kaybolur ve hatta bebeğinizin ağzı büyüyüp dişlendikçe meme uçlarınız daha sert ve büyük olur zamanla. İnsan gerçekten dünyanın en karmaşık makinesi ☺️
yeni4747 nickimikili ya çok sağolun gerçekten düşündüm mama almayı.. ne zamandır şişmiyordu aç mı acaba diye düşünmekten yorulmuştum cansınız 🍀