thetellus_ emiyor, 8. ayında uyku gerilemesi başlayınca yeterki yatalım diye yanıma aldım (pişmanım) 13,5 aylık hala beraber yatıyoruz. Gece uyanmaları azaldı, uyandığında ağlasa bile direk memeye alıp birkaç dk içinde geri uykuya dalıyor. Emmese ne kadar zorlar bilemiyorum ama benim kızımda gece uykuları biraz düzeldi 1 yaştan sonra. Yani eskiye nazaran daha iyi 😁