7 ay 2 günlük bebeğim var emziriyorum 6.ayda püre şeklinde ara öğünlerde tadım yaptırıyordum böyle devam mı etmeliyim yoksa çorba muhallebi gibi şeyler yapıp öğün yerine vermeli miyim? Geceleri sadece emziriyorum. 7 aylık bebek annelerinden öneri bekliyorum 😌