Merhaba arkadaşlar. Bu konuyla ilgili bir sürü post açmışımdır… Maalesef yaklaşık 2 aydır aşamadığımız bir beslenme reddi olayımız var. Zaten daha 2 haftalıkken bırakmıştı emmeyi. Sağarak veriyordum ilk 40 gün civarı çok güzel içti biberon dan fakat sonra biberon da istemedi. Şuan ne anne sütü ne mama hiçbir şeyi kabul etmiyor. Emzikle vs kandırarak içiriyordum 3 gündür oda yok. Uyanıkken asla içmek istemiyor. Uykuda içirmeye çalısıyorum benim sütümü biberon ile. Çok sağlıklı, tahlilleri temiz. Alerjik hiçbir belirtisi yok. Tek problemimiz beslenme reddi. Böyle bir durum yaşayan ve atlatan var mı acaba?