beyazkelebegim son birkaçgündür bizde böyleyiz kızım 9 aylık yedirmeye çalışıyorum ağlamaya başlıyor ağzındakini bile çıkarıyor, doymadıgını düşünüyorum gece defalarca ağlayarak kalkıyor emziriyorum geri uyuyor, 2 saat geçmeden yine aynı şekil artık sabahları datak yemiş gibi çıkıyorum yataktan 😓 bu arada emziriyorum mama kullanmadık, bu aralar mama alıp gece vermeyi düşünmüyor değilim yani bir taraftanda etraftakilerin söylemi iyice bunaltıyor artık neymiş kızım çok zayıfmış 🙄