Esssma71 ya aslında burda yazılanlardan etkileniyorum ben çoğununki 3-4 aylıkken dönmüş ya da sadece öyle olanlar yazıyor. Kızımı hatırlıyorum da 5,5 aylıkken yatağın kenarına koyup içeri gitmiştim ve düşmüştü yere. Demek ki dönmüyordu ki ben rahatça koymuşum oraya. Yani 5,5 aylıkken dönmeye başlamış kızım ve çok şükür akıllı zeki bir çocuk 🧿 normal diye düşünüyorum böyle aklıma gelince ama insan yine de tedirgin oluyor🙈🤦🏼♀️