tuem14 Merhaba, oglum 31 aylik ek gidaya gectiginden beri yemegimizi hep beraber yedik ve blw ile beslendi oglum. Ama ugraslarima ragmen ogle yemegini sevmedi, yani uyku sonrasi corba icmek istemiyor ben de israrci olmadim. Sabah 10:30 gibi kahvalti yapiyoruz, elinde surekli meyve kuruyemis vardir 1 gibi uyur kalktigin da yine ne istiyorsa onu yer aksamlari ise 6:30 gibi uc cesit yemegini yer. 31 aylik 13 kilo. Ben hicbir zaman 3 ara 3 ana ogun kuralina uyamadim maalesef.