Aysses Kızlar bebeğim 3 ay 24 günlük .ben bir haftadır nezleydim . Bebeğime dikkat ettim geçmesin diye ama ben iyiyim şimdi bebegimde aşırı terleme var. zaten çok saçlı bir bebek emzirirken terliyordu şimdi daha sık oluyor. Sık olmasa da bazen öksürüyor. Hapşırma her zaman vardı onda bir değişiklik görmedim. Hasta mı oldu acaba. Ne yapmami tavsiye edersiniz. Birde bir kaç kez hiriltili geldi sanki nefesi
Duru91 Aysses hırıltıya dikkat et canım bizimde vardı hırıltı köh köh öksürüyordu acile gittim hava verdiler rahatladı ama tabi geçmedi ilaç kullanıyoruz mecbur 3ay25 günlül benim bebeğimde.
Aysses Zeytinyağ ile masaj yaptım birazcık ablam iyi gelir dedi. Birde burnunu fizyolojik ile aldık biraz akıntısı var çünkü inşallah iyi olur ben iyilestim derken , birde sürekli hastahanelerdeyiz bir rahat etse kuzum
Aysses Duru91 gogusunu dinleyio bakmak gerekiyormuş öyle yaptım canım ses gelmiyor nefes alıp verirken inşallah hiriltya dönmez Çok geçmiş olsun sizede