Merve20 Hanımlar ben zoratenin tedavisi görüyorum. bekarken de görmüştüm. Aradan seneler geçti çocuğum doğdu vs şuan çok sağlıklı hamd olsun. Şuan korunuyorum ve tedavi görüyorum. ilacı bilenler bilir bu ilacı kullanırken asla hamile kalmamak gerekiyor. ve çok dikkat etmeme rağmen adetim 13 gün gecikmiş. Hayat telaşından farkedememişim geciktiğini. içim içimi kemiriyor ya gebe kaldıysam diye. Hiç bu ilacı kullanırken hamile kalanını duydunuz mu ? Zira çok tehlikeli bebek için 😔
Minik1Ege Merve20 kullanırken hamile kalmak engelli yada ölü doğuma sebep olabilir bende roaccutane kullanmıştım bekarken. Zaten hamile kalmayacağına dair onam formu imzalıyoruz ya korunmalıydınız
Birkizbiroglan Merve20 yani bende kullandım zamanında küçüktüm ama doktor bunun çok tehlikeli olacağını ozaman da demişti. Kan verin ve sonucu bekleyin. Maalesef ki çok ağır bir ilaç bizde bile ne sorunlar çıkarıyor. Sonuca göre de zaten mutlaka Dr dinlemelisiniz.
Zumrasmom En kısa zamanda kan ver canım,çok tehlikeli gerçekten. Allah yardımcın olsun,korktuğundan emin umduğuna nail eylesin 😊
Merve20 Minik1Ege Minik1Ege evet korunuyoruz zaten , çok çok dikkat ediyoruz umarım hamile değilimdir
Merve20 Birkizbiroglan teşekkür ederim.. idrar testi yaptım bugün negatif umarım kanda da negatif çıkar