Merhaba, bebeğimin göbeği düşünce hafif kanamalar devam etti doktor göbeğini gümüş nitratla yaktı.sonrasında göbek çevresi koyu renk leke oldu 1 hafta olacak hala geçmedi.bu normal bişey midir? Bu durumu yaşayan varsa beni bilgilendirirse çok sevinirim