Diyetisyen_anne ben de aşı olduktan sonra 3 gün çok ateşlenmiştim. 39-40 dereceydi ve düşmüyordu. 4 ve 5.günler gerçekten çok az geldi sütüm. Süt arttırıcıları kullandım. Bestlak, Solgar Brewersm Yeast, emziren anneler için multivitamin. Bir de klasik süt arttırır dediğimiz yiyecekler dereotu, bulgur pilavı gibi. Ebem her emzirmeden sonra süt gelmese de sağım yapmamı önerdi yaptım. Normalde 80-100 cc gelen, 10 cc geliyordu. 6.günden sonra düzelmeye başladı. Covid daha farklıdır tabi ama direnciniz gelince düzelir 🙏🏻