Biz de aptamil kullanıyorduk içer içmez birden ağlamaya basliyordu. Bebelac gold a geçtik. Gaz sorunu tamamen kalktı uykusu düzene girdi oğlumun. Ama çok kilo yapıyor haberiniz olsun. 6 aylık 11 kilo. O yüzden mamayı tamamen bıraktık biz. Yoksa obez olacak dedi doktor. Kilosu az olan bebisler için kesinlikle verilmesi gereken bir mama bebelac gold