Ebruferit aimra benim eşim aile hekimi yenidogsn hariç diğerlerinden ksn alıyorlar hergün 9 bucugs kadar
seldaselda28 aimra ebet bize de yapmadı çocuk doktorunda yaptir getir dedi bana da.Hamileyken bana da yapmamıştı doktorundan iste demisti ama tahlil yapiyor sağlık ocakları evlenirken yapmislardi mesela.
ggzmkrcc Bizim sağlık ocağı kan sayımı yapmadı 9. Ay kan sayımını hastanede yaptır bana sonuclarını getir dedi sağlık ocağındaki hemşire
EsraEfee Saglik ocaklarinda tum degerlere bakamiyorlarmis. Onun icin 9. Ayda bi hastanede yaptir getir sonuclarini dedi
Ozgezafer aimra benim doktorum sen bilirsin yaptırsan iyi olur ama yaptırmak istemiyosan kan ilacını kes fazla yükleme olmasın dedi