Kızlar özellikle kaka lekerini nasıl çıkartıyorsunuz zibinlardan ne yapsam çıkmıyor kosla lo suda bekletiyorum yinede kaliyo anında koysam bile baby me leke çıkarıcı var hiç bie ise yaramıyor ek gıdaya bile geçmedik daha şimdi böyleyse o zaman ne yapicam bilmiyorum var mı tavsiyeniz