5.5 ay önce sezeryan doğum yaptim dun akşam dan sabaha kadar tek taraflı kolum çok ağrıdı uyuşma falan vardı kramp zannettim ama gece boyunca sürdü 2 gündür de kolumun ağrıdı tarafın bel kısmım çok şiddetli agriyo kızımı kucağıma alırken eğilirken otururken ağrı vuruyo belime bisey koyup oturunca ağrı yok eğilme falan olunca ağrı çok oluyo belim ağrıdı için ayni taraf koluma ağrı vurduğunu düşünüyorum bunuda doğumda belden iğne yapıldığı için ona bağlıyorum böyle bisey oluyormuş doğum sonrası sizler böyle bisey yaşayıp doktora gittiniz mi böyle bi ağrıyı dindirmek için neler yapabilirim bu zamana kadar asla böyle bisey yaşamadım 5 ay boyunca ama 2 gündür çok kötü ağrı icindeyim teşekkür ederim yorumlarınız için 🙏🏻🤍