Merhaba, kızım 6 aylık olduğunda doktorumuzun yönlendirmesiyle yaklaşık 3 hafta önce sallamadan uyutmaya niyetlendim. Şimdi yapamazsan sonra cok zor dedi ve korktum. Normalde emerken uyusun diye dua ederim 😄 öyle uyusa başlamazdım sanırım. Kolumda sallamaktan vok yoruldum,ayakta sallarken ise cok ağlıyordu madem ağlıyo başliyim dedim. İlk hafta 30-40 sürdü eee pşş pat-pat hepsini yaptım. Cok ağladı yanında durdum konuştum ancak almadım cok kriz olursa sarılıp geri yatırdım. İkinvi haftamız gok iyiydi ancak diş geldi😩 şuan 3. Hafta ve zor da olsa devam ediyorum. Dönmek yok 🤞🏻 Arada kırmızı balık şarkısını açıyorum veya ben söylüyorum. Yatakta döne döne uyuyor