SevgiSungur 2 buçuk aylık bebeğim var arabamızla gitmek istiyoruz Trabzon’a sizce Zor olur mu giden var mı
1PrensAnnesi SevgiSungur hiç bişey olmaz bende gittim uzun yola oto koltukta mışıl mışıl uyuyo zaten sallıo gibi oluyo araba
theQueen SevgiSungur Arabadaysa hiç korkmana gerek yok ev kadar rahat diyemem ama ona eşit oranda bir rahatlıkla gidebilirsin 😇 Çoğunlukla pusetinde uyuyup emip uyuyup yola devam ediyorlar zorluğu olmuyor. Bez değiştireceğiniz zamanda benzinlikte durursunuz azıcık hava da almış olur sonra yeniden emme ve uyuma şeklinde devam eder 😇 eğer uyanık olursa da bir kaç oyuncak alın yumuşak olanlardan biraz oynayıp sıkılır yine uyur. Kısacası iyi yolculuklar 🙈
Gorursensoyle SevgiSungur bebeğine bağlı canım sakinse hiç bişe olmaz ama huzursuz bi bebekse seni yorabilir😊 ben şahsen İstanbul anadolu yakasından avrupa yakasına zor geçiyorum😀
Gzd SevgiSungur biz gittik cnm önce samsun ordan trabzona geçtik oğlum tam 2.5 aylıktı. Hiçte zor olmadı, gece uzun uyku saatinde çıktık yola, sadece acıktığında uyandı emip geri uyudu, bende çok strese girmiştim zorlar bizi diye ama gayet rahat geçti
Plndlgn Valla ben temmuz sıcağında 2.5 aylık bebeğimle İzmire gidebilirmiyim diodum gözümde büyüyordu hiçte sıkıntı olmadı aynı gün içinde Sakaryadan İzmire İzmirden Balıkesire geçmiştik.. Bol bol uyuo lar zaten arabada yastık al emzirmekte kolay sıkıntı yaşıcagını zor olacağını düşünmüyorum
SevgiSungur Gorursensoyle geceleri uyuyan bir bebek benim ki gündüzleri de öyle huysuz değil karın ağrısı olmadığında 😊
ikos58 SevgiSungur bence harıka olur cunku bebekler arabada rahat uyuyor. Bız 40 gunlukken uzun yol yaptık ben mola verıp uyandırmasam emzırmek ıcın uyanmadı bıle
Dilekss SevgiSungur kendi arabanda rahat edersn.çok bunalıl ağlarsa iki mola ver hava aldır. Zaten arabada uyuyorlar çogunlukla. Pusetise varsa tadından yenmez 😊😊
SevgiSungur [bilinmeyen] insan korkuyor hiç gitmeyince birde oralar soğuktur hasta olur diye korkuyorum ama bakalım artık inşallah olmz
deletedmom293 SevgiSungur benim bebeğim14 günlüktü 6 saatlik yola gittik.Annemler de kalıyordum Adana da . Ankara’ya evime geldim birşey de olmadı yol da hep uyudu
alinmavi SevgiSungur bebegine baglim genelde arabada emebiliyorsa bir de guzel guzel uyuyorlar. camdan disari da baktirabilirsiniz araba farlari sokak lambalari cok dikkatlerini cekiyor. kimi cocuk aglarmis da. insallah sorunsuz gidersiniz.
Elfela Bizde sürekli gezdik hic sorun olmadı yastık al yanına cok rahat oluyo zaten sürekli uyuyolar emzir uyut misss
cnnkrl SevgiSungur annemler uzakta olduğu ve ben onların yanında olmak istediğim için biz kaç kere yol yaptık. Uyuolar genelde canım. sıkıntı olmaz merak etme