Nevrakocak merhaba emzirmek devamlılık ve psikoloji isteyen bir süreç. Her annenin emzirirken şunu yedim acaip sütüm arttı dediği başlıca şeylet mutlaka vardır, ben naçizane şöyle söyleyim anne sütü su ve protein ağırlıklı bir besin olduğu için sizin de bu paralelde beslenmeniz iyi olacaktır, özellikle et ve türevlerini yiyerek güçlü bir öğün yerseniz vücut olarak daha dinç hissederseniz buna ek olarak bol su içimi ve dinlenmek faydalı olur. Benim sıklıkla sütümün azaldığını hissettiğimde rutinim güzel bir duş, etli bir yemek ve 2-3 saatlik uyku. Kalktığınızda daha iyi hissedebilme durumunuz olacaktır inşallah😊