Prenses21 Damlasimj iyi surubumu kizlar bn damlasini kullndim 1 defa suan az kaldi ama bi etksini goremedim 20 gunluk oglum https://imgyukle.com/i/vRc0b
Musam Prenses21 ben aguline şurup kullanıyorum çok iyi yanında biogaia bağırsak düzenleyici damla da kullanıyorum
LiyaBebek Prenses21 Bide emziriyorsaniz eger bol bol yemeklerinize bol bol kimyon ekleyin. Mama veriyorsanız da mamanizi değiştirmenizi tavsiye ederim.
ipekk05 Prenses21 bunun şurubu benim bebeğimin kakasını yeşil renk yaptı doktorum bağırsaklarına iyi gelmemiş bırak dedi onun yerine sab simlexle devam❤️
Zeyneplena34 Prenses21 Biz bunu kullaniyoruz. Günde 1 kez 10 damla. Eğer bebeğiniz çok gazlıysa birde akşam 10 damla daha verebiliyorsunuz. Ben kizima 1 aydir kullaniyorum ve her kullandigimda direk alttan gazını çıkarıyor baya ve kakasını rahat yapiyor çok şükür yine de gazımız var tabi ama damla kullanmadan önce çok kötüydük uyku yoktu yani 1 buçuk aylik bebegim bu arada. Yani ben memnunum bu damladan
Mommy_bee En az 1 hafta kulllanmalisiniz, şurubu dolapta bekletmeniz gerekiyor ben zorlandim verirken. Sab simplex kullanmaya karar verdim. Deneyerek hangisi fayda sağlıyorsa onu sectim.
Mommy_bee Prenses21 evet 2 kutu kullandim dolapta tutmak zor geldi. Ya önceden cikarip ilitacaksiniz yada mamaya katacaksiniz ama bebegim bitirmeyebiliyordu ben şırıngayla denedim, sonflra minik suluk aldım onubla acken verdim. Belki damlasi daha kolay olur
Yusufagahinannesi Prenses21 biogaia nurse harveys sam simplex relactaz mommys bliss tonla damla kullandım. Bebeğim kolik. Tek kelimeyle momys bliss dışındakiler etki etmedi asla. Ama momys bliss gerçekten harika
Yusufagahinannesi Prenses21 200e aldım trendyoldan gerçekten çok etkili ama hiç biri işe yaramadı. Biogaia relactaz sam siplex onlarda 100 civarıydı