alisileedis bana ilk zaman bi doktor aramanızda ufak bi münakaşa geçtiğinde kafası da küçük zaten demişti sonra takibe başladık persentil tablosunda %3-10 arası . Dediğim gibi su an takipli doktorumuz sıkıntı yok diyor önemli olan her ay büyümesi siz de canınızı sıkmayın bende çok dert ettim ama dert ederek düzelmez diye düşündüğümden şimdi büyümesine odaklıyım