Kızlar kızım bi türlü toparlanamıyor çok üzülürüm 2 güne 1 yaşına girecek 1 haftadır mahvoldu o kadar dikkat ediyorum nasıl böyle hasta oldu bilmiyorum hiç bişey yemiyor 1 haftadır sadece mamayla besleniyor onu da ishalle çıkarıyor zaten kilosu azdı ( 8550 ) şimdi 8200 olmuş nasıl düzelecek bilmiyorum şimdi de annemdeyim bi komşusu diyor ki hasta mı ettin çocuğu diyor ben niye hasta edeyim teyze dedim e ben mi ettim sen etmişsin tabi diyor 😭çok üzüldüm odaya geçtim kızımı uyutuyorum bi yandan ağlıyorum kaç gündür moralim sıfır ne zaman düzelir ne zaman benim çocuğumda yemek yer hala öğürüyor 1 yaşına geldi bitmedi öğürmesi 😭nolur azıcık akıl verin çok darlandım yazdım kusura bakmayın