1minikannesi Oğlumu sünnet ettirmek için iyi bir doktor arıyorum. Bildiğiniz adını duyduğunuz alanında iyi doktorlar kimler var hanımlar?
Wanderlust 1minikannesi anadolu/ avrupa? Neresini soruyorsunuz bahcelieveler medicalpark cocuk cerrahina yaptirdik asiri memnun kaldik haftasi olmadan iyilesti daha oldugu gece bile hic olmamis gibiydi oneririm
Lagertha 1minikannesi Zeytinburnu Avrasya hastanesi çocuk cerrahi doktoru lokal yaptı 3 aylıkken. Güzel geçti bir hafta da iyileşti hiç huzursuzluk yapmadı. 900 TL’ye yaptırmıştık.
HazalMR 1minikannesi valla esenyurtta esencan hastanesinde yücel bey var mukemmel bir doktor 4 bucuk aylikken oldu sunnet cok iyi bir doktor
iki_prens_annesi Bn iki oglumu yaptrdm basaksehirde gayette memnun kaldk https://instagram.com/sunnet_istanbul_dralpaslankus?utm_medium=copy_link
Betul334 iki_prens_annesi bunu gördüm ama bilği verirmisin agrısı oldumu kaç gunde iyileşti kontrolden sonra kaç gun sonra yaptı😍😍
Wanderlust Ozge00 ali tolgay. Esim ve ben de operasyonda yanindaydik dedigim gibi cok rahat atlattik hic olmamis gibiydi oneririm. Fiyati da 1.500 diye hatirliyorum yanlis olmasin arayip sordurun fiyat icin tekrar 🌸
iki_prens_annesi Betul334 iki oglum oldu biri iki yasina digeride dort yasina gircekler uc ay oluyo yapali ilk gun agrisi oldu dogal olark muane etti ona gore igne yapti o bolgeye uyusuklk icin 20 dk snra sunnet icin yatrdlr biz yanindaydk 45 dk surdu tabi islemden snra ayaga kalkip dolastilr ewe gelince agri sizi basladi cis yaparken yanmalr oldu ikinci hafiflesti ucun gun klips cikarinca agladi acisi vardi ama hemen susutlar en gec iki hafta kadar iyilestlr snra oynayip durdulr gecti olece ☺️ biz kisi basi 600 tl verdik memnunduk yani
Wanderlust 1minikannesi biz cok memnun kaldik oneririm hic ittirme vs yapmadik ice kacma durumu da olmadi doktorun eli cok iyi hic bir ek islem, buyuk bez kullanimi, karton bardak, ittirme vs olmaksizin sorunsuz sekilde atlattik