Basakidil hocam 1inde ayrildiginizda da para iadesi yapicaksiniz agustos 15te eylul 15e kadarki maasi aldik maaslar bizim calismadan once yatiyor. 15inde ayrilirsaniz sanirim daha buyuk bir miktar geri odemeniz gerekicek. Yine de bir sorun ben 1inde ayrilmistim 15gunluk kismin iadesini yaptim.