kubusss 3ay 26 günlük 😊
Beşikte sallanarak uyuyordu. Önce ayağıma aldım yavaş yavaş salladım 1 hafta geçti bu şekilde. Bugünde yere yorgan serdim kundak yapıp yatırdım. Pışpışladım, biraz konuştum güldük ettik derken ağlamaya başladı birkaç dakika ağladı susmayınca kucağıma alıp sakinleştirdim. Sonra tekrar yatırdım yüzünü ince örtüyle örttüm hemen uyudu 1 dakika bile sürmedi