Nida1404 merhabalar bende 24 ay 2 haftalıkken kestim. Artık emmiyor öyle emzik yapıyordu beni. Çok aniden kestim ben. Benim kızım efsane düşkündü memeye öyle böyle değil meme de meme der dururdu. Babaannem dedi soba karası sür falan, uzun bi süre ikna olmadım sonra dayanamadım. Aldım sürdüm,meme istedi açtım dedim köpekler kaka yapmış, inandı aaaa hav hav kaka ööğğğ piiss falan dedi, ve inanır mısınız bıraktı. İlk gün akşam uykusu çok zordu uyumadı bi türlü meme meme diye ağladı, açtı emmek istedi ama siyah olunca istemedi. Sonra kucağımda uyudu. Gece kalktı bir yudum su içti uyudu. Ve o gün bugündür gece asla kalkmıyor, çok şaşkınım hala. Sizde yapın diyemem ama denemekte fayda var, bende inanmadım ama oldu hemde süper şekilde. Aramızda bağa da kötü etkisi asla olmadı. Aksine sürekli anne anne diyr peşimde, daha çok anneci oldu. Memeye tiksindirici birşey sürmeyi sevmediğim için böyle birşey yaptım. Acı ekşi salça falan istemedim. Emip de tiksinmesi çok kötü olurdu kızım için. Ama o siyahlığu görünce direkt vazgeçti ☺️☺️