Merhaba anneler. Eşim ben ve 2 aylık bebeğim temaslıyız. Bende 4 gündür boğaz ağrısı burun akıntısı tıkanıklığı ve baş ağrısı vardı dün biraz daha iyiydim bugün yataktan kalkamadım ateşim 37.7 oldu ve baş ağrısından duramıyorum . Dün test vermiştim negatif çıktı acaba yanlış olma ihtimali nedir yaşayan var mı