Diyetisyen_anne yani şöyle o farkı anlayamadım ben hiçbir zaman çok sütüm olan biri olmadım. Ama hastayken oğlum çok iştahsızdı hiçbirşey yediremedim sadece emdi. Diyorum herhalde yetti sütüm ona, bu arada bende yemeğimi ihmal etmemeye baktım zorlansam da yedim sadece emdiği için. Sende gayret et psikolojik olarakta hastalığın etkisiyle sana öyle geliyor olabilir. Yemene içmene özen gösterip sık sık emzir. Bebeğine en büyük şifa anne sütün hastayken🙏🏻