Arkadaşlar Mrb bebeğim 5 ay 13 günlük son 3-5 gündür neredeyse hiç iştahı yok daha ek gıdaya geçmedik sadece mama ile besleniyor önceden 4 saate bir 160 cc mama içerdi şimdi hep yarım bırakıyor 70-80 cc anca içiyor diş mi çıkarcak acaba sağlığından endişe etmeme gerek var mi neyin nesidir bu ? Benim gibi bu durumda olan arkadaşlar varsa yazarlarsa memnun olurum