Bende de aynı durum var normalde önce gelir ama gecikme olmazdı bütün belirtileri oldum geçirdim hatta şişkinliği bile indi ama adet yok bekliyorum öyle ama görünürde bsy yok adet tarihinden önce test yapmıştım tek çizgiydi şuan 2 gün geçti vitamin takviyesi almaya başlamıştım ama onun etkisi olmaz heralde 🤷🏼♀️