Kubra5657 Nefeshiramm her hastanenin deger tablosu farklı canım bende bir çok yerde zamanında yaptırdıgımda hepsinde değişik çıkıyordu sonuçlar ama 5 in üzerinde olmadıgı sürece 0 veya 1 5 e kadar olan somuclar negatif diyordu doktorumuz