Eyense daha 3 günlük bebekten bahsediyoruz o daha dünyaya adapte olamadiki doyduğunu bilsin.
Saat başı emzir çenesini oynatarak uyumasin Allah korsuun sarilik olur. Bir de yutkinduguna emin ol o seni emdikce sütün çoğalacak inşallah canim.
Bir de ben humana stil tea almistim doğum yaptım ama gün günde 3 bardak içtim ve 15 dk da 1 emzirerek sütümü cogalttim bol da su ic sanada tavsiye ederim sağlıkla büyüt yavrunu insallah cici anne😘🤗