1 bucuk ay emzirdir mama vermedim. amliyat oldu bebegim fitiktan orda sutumu sagdim biberonla verdim memeyi birakto cok ugrastim sonra sutumude icmedi mamaya döndüm 10 gundur mama iciyor . simdi bugun emzirdim baya emdi ama sutum azaldi artik sizce emdikce geri gelirmi