Leylaa_ kışın kullanmak için love to dream 1 tog almıştım ben yurtdışından L beden. 2.7 tog fazla değil mi biraz ya. Bilmiyorum bebeğiniz nasıl yatmaya alışkın da 🤷🏻♀️ 2,5 aylık bebem şuan askılı zıbın üstü açık ve klima açık uyuyor. Kışın da o kadar kalın giydirmem uyku tulumunu sanırım 🙌🏻