Hilal37 Kızlar bebeğime kan sayımı yapacaklar sağlık ocagında yapmıyolar bende özel hastanede yaptırcam . Merak ettiğim su kan kan sonucu kac saatte cıkıyo tahminen ben tahlille muayneyi aynı gune aldımda kac saat onceden gidimm bilgisi olan varmı
Meryemdeveci Hilal37 bende özele gidiyorum ama doktorumuz sağ olsun istersen devlet hastanesinde yaptirabilirsin dedi çünkü özelde çok pahali 360 tl tutuyor oda her hastanede fiyati değişiyor ben Sali günü yaptırdım devlette sonuçları yarın kendi doktorumuza götürüp göstericem
goktugunannesiii Kacinci auda yapiliyor bize saglik ocaginda parmagina batirip yspti makinadan bakti gayet iyi dedi kan ilacının damlasini 7'den 6'ya dusurun dedi