Dün 5 aylık kızım 38,5 derece ateşle hastaneye gittik ateşi düştü bende dün test verdim pozitif çıktım büyük ihtimal kızımda covid şuanda ateşi yok ama sürekli uyuyor normalde böyle değildir hiç uymaz. Ne olur yardım edin bu süreci geçirenler sizlerde nasıl geçti neler yaptınız