522 6 aylık bebegime saglık ocagı vegaferon demir damlası vermisti onu kullanınca agız dolusu kusuyor mide bulantısı yaptı sanırım bıraktım kullanmayı siz ne kullanıyosunuz demir damlası olarak
522 bireylul 8 damla veriyorum agız dolusu kustu baya kötü oldu simdi ocean aldım bugün ilk defa onu kullandım bakalım insallah kusmaz
atesbebek11 NurSema01 bende onu kullanmaya başladım 4 aylığız 2 damla yeterli dediler sizinde öyle mi
sarpinko onda paraben var canim..verme bence.bu zamana kadar hep ocean kullandim ben bi ara bestiron denedim ama yine sebepsiz oceana döndum.icerigi temz ikisinnde
atesbebek11 NurSema01 hımm 🤔 tamam canım doktora danışayım olmazsa bizede eczacı 2 damla yeterli dedi