-Gizem- Mnlannesi normal ilk başta göbeği dışa doğru oluyor kafasında da şekil bozuklukları olur önde şakaklarda kemik çıkığı arkadan yamukluk falan merak etmeyin zamanla düzeliyor
dontsleppyunhappy Mnlannesi daha yeni düştü normaldir canım,hatta içi koyu renk yara kabuğu gibi,hep kuru tutun iyi kurulayın,bezini bağlayınca katlayın ön kısmını göbeği kapatmasin, eğer bir akıntı olursa o zaman doktora baş vurun.bunun harici normaldir.
Utkucan Mnlannesi şimdi nasıl anlatayım bu durumu buradan internetten bebeklerde göbek fıtığı yazın açıklaması görselleri falan oluyor
Utkucan Mnlannesi çoğu zaman düzeliyor ama bazen doktor müdahalesi gerekiyor tehlikeli olabiliyor muayene gerekli yani
Ozge00 Mnlannesi benimsen oğlumun öyle olmuştı çok korkmuştum kaç doktora götürdüm normal olabiliyormuş bebeklerde 5 aylıkken falan tamamen normale döndü
Mnlannesi Ozge00 ay yüreğime su serptiniz bizimkinin henuz göbek bağı düşmedi acaba düşünce normale biner mi
Ozge00 Mnlannesi iltihaplanma falan yok değil mi isterseniz genede sağlık Ocağına bi gösterin benim oğlumun göbek bağı düştükten sonra çıkmaya başlamıştı