Toprakseyran nar yiyince de olur diyorlar bende nar çok yemiştim ama özellikle dikkat etmiştim elimi bir yere sürmeyeyim diye. benim kızımın da saçlarının arasında ensesin de bi de göz kapağında var küçücük. Benim böyle şeyler hoşuma gidiyor şahsen benim kızıma özel bir durum mesela hep o göz kapağından öperim minicik, uyurken filan izlemeyi çok seviyorum. Ben öyle sevdiğim ve sevdiğimi gösterdiğim için ileride kendisi de rahatsız olmaz bence o lekeden oda sever 🥰