Oğlum altı aylık olana kadar sadece uyku arkadaşı ve emzik desteği ile kendi başına uyuyordu ve gece sadece iki defa emmek için uyanıyordu. Uyandığında da gözü kapalı bir şekilde emip hemen geri uyurdu. Ama tam bir haftadır sadece emerek uyuyor ve memeden çekince hemen uyanıyor çok zor geri dalıyor ve daha sık uyanır oldu yanında hep beni istiyor. Nasıl aşıcam ben bunu 6 aylık olduktan sonra çok değişti benim bebeğim değil sanki 🥺 Ne güzel kendi kendine uyurdu 😩