Elisaoner38 Geçmiş olsun. Benim oğlumda doğduğunda yoğun bakımda yattı. Hergün süt sağıp götürdüm ve emzirme saatleri vardı emzirmek kimin gidiyordum. Hiç dinlenmediğim için dikişlerimin bir kısmı açıldı. Yapıştırmaydı dikişlerim. Antibiyotik kullandım.Antibiyotikli krem kullandım. Her gün düzenli pansuman yaptım. Ve ütülü iç çamaşırı giydim. 15 günde iyileştim. Bence doktora görünün.