Anneler merhaba bebeğim tam 4 aylık bugün aşıya gittigimizde bingildagina baktı hemsirrle ve doktor fontanel 3.1 dediler içime bı kurt düştü herzaman bakıp çok güzel diyodu doktor.Bi sıkıntımı var dedim kafa çapı gelişmesi normal bişey yok deid ama içime sinmedi bu konuda bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim.Simdiden teşekkürler.