Kızlar oğlum hala çok sık uyanıyor .9 da yatıyor tam 50 dk sonra uyanıyor. Sonra 1 saat sonra yine uyanıyor. Yani 12 olana kadar tam dalamıyor sanırım. Çığlıkla uyanıyor 12 den sonra da 2,3 kere uyanıyor. Aslında uyanmaması lazım değil mi bu dönemde. Acıkıyor mu acaba diyorum. Anne sütü alıyor. Kilosu da iyi 10 kilo. Ne yapsam bilemiyorum. Sizinkiler ne sıklıkla uyanıyot